En glömsk mans funderingar

I denna blog är det fritt för alla och envar att läsa de funderingar som Jens A Gulin - för att inte glömma bort - antecknar. Eller är det för att äntligen kunna glömma bort dem? Ingen vet ännu.

Denna text är skriven på svenska - This text is written in Swedish - Dieser Text wird auf Swedish geschrieben

Vit som nunnorna och fåren, grön som snön om våren. // JAG


 

- fredag, juni 02, 2006 -


Bild: Polska skor


Dessa skor köpte jag i Polen för två är sen. Det var en ingivelse då en körkollega bestämt sig för att de hade bra och billiga skor. Nu minns jag ej priset men det var antagligen inte billigare än billiga skor brukar vara. :-)
Hursomhelst så har jag aldrig använt dem så jag tänkte att det kunde vara ett väl valt tillfälle nu. Jag hoppas att de är bra för jag har inga andra. Nu känner jag att en mjuk sula i hade varit bra.