En glömsk mans funderingar

I denna blog är det fritt för alla och envar att läsa de funderingar som Jens A Gulin - för att inte glömma bort - antecknar. Eller är det för att äntligen kunna glömma bort dem? Ingen vet ännu.

Denna text är skriven på svenska - This text is written in Swedish - Dieser Text wird auf Swedish geschrieben

Vit som nunnorna och fåren, grön som snön om våren. // JAG


 

- måndag, mars 13, 2006 -


Blog: Blogger - JAG 1-1

Blogger gillar inte mig just nu. Deras AI tycker att jag spammar. Vilka kriterier är det då jag uppfyller?


  • Jag uppdaterar ofta

  • Jag har mycket länkar (och fortfarande inga bilder!)

  • Jag får mycket besökar



Nja, det är nog nåt annat som gjort mig förtjänt av min "ordverifiering" inför varje post. Det ska bli spännande att höra vad de säger om min blog efter att personligen ha granskat den. Hoppas att de skriver en kommentar också!

Men för att det ska stå "ett lika" i matchen oss emellan måste jag säga att jag redan från början surade för att det inte går att ha (och filtrera) på meddelandekategori. Men jag tycker hittills att det blivit ganska bra att lägga in en kategoribeteckning i meddelandetiteln.

(Nej, mig veterligen har ingen utom jag läst vad som står här. Får se vad man säger imorgon. Går det att blogga utan bilder?)