En glömsk mans funderingar

I denna blog är det fritt för alla och envar att läsa de funderingar som Jens A Gulin - för att inte glömma bort - antecknar. Eller är det för att äntligen kunna glömma bort dem? Ingen vet ännu.

Denna text är skriven på svenska - This text is written in Swedish - Dieser Text wird auf Swedish geschrieben

Vit som nunnorna och fåren, grön som snön om våren. // JAG


 

- söndag, mars 12, 2006 -


Böcker: En glömsk mans memoarer™

För länge sen började jag skriva på en "bok". Minns inte riktigt varför jag vid det tillfället trodde att jag inte bara var en storartad kompositör utan också en strålande författare. Nä, boken får ni inte läsa än, men när jag nu skriver för hela världen så vill jag passa på att förklara blog-titeln. Den strålande författarens lysande boktitel är: En glömsk mans memoarer. Så, jag har sökt på Google; ingen annan har skrivit det före mig. Nu har jag trademark på det! Mitt, mitt, mitt! ;-)