En glömsk mans funderingar

I denna blog är det fritt för alla och envar att läsa de funderingar som Jens A Gulin - för att inte glömma bort - antecknar. Eller är det för att äntligen kunna glömma bort dem? Ingen vet ännu.

Denna text är skriven på svenska - This text is written in Swedish - Dieser Text wird auf Swedish geschrieben

Vit som nunnorna och fåren, grön som snön om våren. // JAG


 

- onsdag, april 04, 2007 -


Kör: Hjärtans Kär i HK

Dags för en ny bejublad HK-produktion: Hjärtans Kär i HK.
En kort konsert med en blandad samling sånger för att liva upp vardagen. Meddela mig gärna om du vill komma!

- Fri entré -
Söndag 22/4 2007
Kl. 16.00 i Kulturskolan
S:t Laurentiig. 1, Lund


Kolla gärna in den retro-tuffa affischen och jämför med den senaste... :-)

Ny: http://jens.gulin.nu/blog/VarKvall2007.pdf

Gammal: http://jagulin.blogspot.com/2006/11/hstkvll-hos-hk.html

2 kommentarer:

Anonymous Anonym skrev strax före 4/4/07 02:08:

Jag vill komma! Och kommer, om inget oförutsett inträffar...
-permalink-  

Anonymous Anonym skrev strax före 21/4/07 14:56:

Om något förutsett inträffar ska jag tvätta =)

Ett tag trodde jag att den glömske mannen hade glömt bort sin blogg, men så var det kanske inte. Alltid spännande att läsa. KRAM
-permalink-  

Kommentera, du också!