En glömsk mans funderingar

I denna blog är det fritt för alla och envar att läsa de funderingar som Jens A Gulin - för att inte glömma bort - antecknar. Eller är det för att äntligen kunna glömma bort dem? Ingen vet ännu.

Denna text är skriven på svenska - This text is written in Swedish - Dieser Text wird auf Swedish geschrieben

Vit som nunnorna och fåren, grön som snön om våren. // JAG


 

- fredag, november 03, 2006 -


P1 Bild

SVT var och filmade FN-körens övning i måndags och berättade att det skulle ingå i programmet Sverige! på söndag. Det ska bli spännande att se vad det kan bli av det, för i TV-tablån sägs att progammet handlar om en skräputställning i Lund och om maktkoncentration i Norrland.

Men oavsett om jag kommer med i TV eller ej så fungerade programidén. Trots att jag inte har TV har jag fått upp ögonen för Public Service-TV. Det verkar som om man har gjort om TV-tablån helt för den ser inte ut som jag minns den. Trots allt känner jag igen programmen i SVT2, det är ju Radions P1 - med bild!